بیوگرافی مسعود جلیلیان خواننده کرد زبان

بیوگرافی مسعود جلیلیان خواننده بیوگرافی دخترش.

مسعود خلیلیان یکی از موفق ترین و محبوب ترین خوانندگان جوان کردستانی است. این خواننده خوش آتیه کشورمان که در موسیقی پاپ کردی فعالیت زیادی داشته است، فوق لیسانس حسابداری گرفت.

خلاصه ای از بیوگرافی سعید جلیلیان

نام: سعید خلیلیان

سال تولد: 1369

تحصیلات: فوق لیسانس حسابداری

محل تولد: کرمانشاه

شغل: خواننده

سالهای آزاد: تا سال 1378

بیوگرافی مسعود خلیلیان

مسعود جلیلیان در سال 1369 در شهرک خودروسازی کرمانشاه به دنیا آمد. او فعالیت موسیقی خود را از 18 سالگی آغاز کرد. مسعود با تولید و تنظیم موسیقی ایرانی و کردی در کشور به ویژه در زادگاهش کرمانشاه نامی دست و پا کرد و به سرعت در میان کرد زبانان محبوب شد. او علاوه بر خوانندگی، گیتار هم می نوازد.

از این رو می خواهیم درباره اطلاعات شخصی، سن، تحصیلات، آثار موسیقایی و هنری، آهنگ های کردی، زندگی و خانواده این خواننده جوان به تفصیل صحبت کنیم.حال اگر می خواهید دانش خود را در این زمینه افزایش دهید، می توانید با ما ادامه دهید

از همسایه کرمانشاه تا شروع مداحی مسعود خلیلیان

مسعود جلیلیان همانطور که در بالا ذکر شد در خانواده ای کرد زبان در شهر کرمانشاه به دنیا آمد. او برای اولین بار در سال ۱۳۷۶ و در سن ۱۷ سالگی و زمانی که در دبیرستان تحصیل می کرد با حمایت برخی دوستان شروع به خواندن کرد و در این مدت به اجرای آهنگ های محلی پرداخت. جلیلیان فعالیت موسیقی خود را از همین سن به صورت تجربی آغاز کرد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بهاره افشاری

خانواده مسعود جلیلیان مخالف صحنه موسیقی هستند

به گفته مسعود جلیلیان، خانواده ام در ابتدا به دلیل وضعیت بد مالی و دانشجو بودن مخالف بودند که موسیقی را شروع کنم. اما من صحنه را خواندم و اصرار کردم وارد شوم. خوشبختانه خانواده من در این زمان یکی از مشوق ترین و حامی ترین افراد در این زمینه بوده اند.

نوازندگی مسعود جلیلیان درجه یک است

فعالیت موسیقی جلیلیان به سال ۱۳۷۸ برمی گردد. او برای اولین بار در کار موسیقی خود استودیوی خود را افتتاح کرد و بعدها به طور حرفه ای شروع به نوشتن آهنگ و خوانندگی کرد.او کار موسیقی خود را به گونه ای آغاز کرد که توانست نظر شنوندگان را به خود جلب کندجلیلیان با اجرای آهنگ های زیبای کردی مختلف و آهنگ های بی نهایت زیبا، امپراطور موسیقی کرمانشاه شد.

آهنگ های مسعود خلیلیان

مسعود جلیلیان با چهره ها همکاری می کند

جلیلیان می گوید وقتی بزرگ شدم کار را با امیر شروع کردم. پس از آن نوازندگان معروف کرمانشاهی یعنی یحیی ایوب کالا، صابر احمدی، محسن امیری و خلیل عزیزی به من کمک کردند تا در این زمینه فعالیت کنم و تلاش زیادی کردند.

آثار مسعود خلیلیان

دستاوردهای مسعود جلیلیان در عرصه موسیقی

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی عسل بدیعی

او با توجه به استعدادی که در صحنه دارد، جدای از بازیگری و آهنگسازی، به غیر از خوانندگی، در زمینه های دیگری مانند ارکستر نیز فعالیت دارد و به همین دلیل ترانه های زیبا و جذابی را به زبان های متعدد خود می خواند. در عروسی ها آهنگ های فراموش نشدنی خواهد خواند و دل هر عاشقی را به دست خواهد آورد.

جلیلیان تا به امروز آهنگ های زیادی ساخته و روانه بازار موسیقی کرده است که برخی از آنها همکاری با فرشاد آزادی است.

بیوگرافی مسعود خلیلیان

شهرت جلیلیان با ترانه های واران و هرش عشق آغاز شد.

واران اولین آهنگی بود که صدای این خواننده را به گوش و دل مردم رساندجلیلیان با اجرای این آهنگ توانست نامی برای خود دست و پا کند. سپس آهنگ های خش دار عشق و دوستی را تهیه، تنظیم و اجرا کرد. توصیف این آهنگ های زیبا نام او را نه تنها در داخل کشور، بلکه در مرزها و شهرهای عراق مانند اربیل، سلیمانیه، کرکوک و موصل به گوش می رساند.

عکس های مسعود خلیلیان

خواننده های مورد علاقه مسعود خلیلیان

جلیلیان می گوید خوانندگان مورد علاقه من استاد حشمت الله لرنژاد و مهدی احمدوند استاد بزرگ و نامدار موسیقی کرمانشاهی هستند.

او البته به غیر از این هنرمندان، با خوانندگان سرشناس کرمانشاهی دیگری چون محسن لرستانی، محمدامین گلامیاری و میلاد بیات نیز همکاری داشت.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی ابوالفضل پورعرب

مسعود خلیلیان خواننده

ازدواج مسعود خلیلیان

این خواننده جوان کرد زبان در سال 1391 در سن 23 سالگی ازدواج کرد و از این ازدواج صاحب یک دختر به نام آوا شد.

منبع درآمد مسعود خلیلیان

او می گوید: من جز خوانندگی و موسیقی هیچ منبع درآمدی ندارم و در هیچ زمینه دیگری کار نمی کنم اما سریع یاد گرفتم که روی پای خودم بایستم.در حال حاضر فقط در مراسم این کار را انجام می دهم

علاوه بر این در سال 1394 با دو اپراتور معروف کشور قراردادی بستم که بر اساس آن هرکس آهنگ های مرا به عنوان «آهنگ دوستیابی» انتخاب کند، پاداش نقدی دریافت می کند.

استودیو انحصاری موسیقی مسعود جلیلیان

این خواننده جوان پاپ کرد در حال حاضر استودیوی موسیقی خود به نام آیس رکورد در زادگاهش کرمانشاه دارد که به صورت حرفه ای به تهیه کنندگی، تنظیم و خوانندگی می پردازد.

شاعر مسعود خلیلیان

او می گوید: «من معمولاً خودم شعر می گویم. به نظر من خواننده ای که کلام ترانه هایش را نمی نویسد و درباره آن ترانه نمی نویسد، نمی تواند آن حس زیبا را به شنوندگانش منتقل کند.

مسعود خلیلیان

جلیلیان می‌گوید من گیتار را حرفه‌ای می‌زنم و ساز مورد علاقه‌ام است، زیرا صدای آن بسیار آرامش‌بخش است. من هم با این ساز کیبورد میزنم.

آهنگ های مسعود خلیلیان

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …