لیست کامل ابزار ایمنی و فروشگاه خرید ابزار ایمنی

آیا به دنبال پیدا کردن بهترین نمونه های ابزار ایمنی و نحوه خرید اینترنتیش هستید؟ در این متن برای شما بهترین نمونه های ابزار ایمنی و نحوه خرید اینترنتیش برای محافظت از زندگی و جلوگیری از جراحات و تلفات کامل بیان شده است تا شما بتوانید تا حد امکان شرایط را کنترل کنید و از صدمات جدی در محل کار جلوگیری کنید.

آشنایی با ابزار ایمنی و نحوه خرید اینترنتیش :

ابزار ایمنی به وسایل و امکاناتی گفته می شود که شما در فرایند های مختلف و کار های مختلف از آنها برای جلوگیری از شرایط تهدید کننده و صدمات احتمالی استفاده میکنید.این تجهیزات تنها مربوط به یک حرفه یا شغل خاص نیستند بلکه از آنها در تمامی حرفه ها یعنی ساخت و ساز، ریخته گری، صنایع مختلف فولاد سازی، پترو شیمی، داروسازی، معماری، عمران، نفت و… استفاده می شود.

هدف اصلی استفاده از لوازم ایمنی در واقع تضمین سلامت کارکنان و کارگران تا حد امکان در محل کار با وجود شرایط های تهدید کننده و خطرناک می باشد تا حوادث ناشی از کار تا حد امکان کاهش داده شود.

خطراتی که لوازم ایمنی می توانند از آنها جلوگیری کنند :

از خطراتی که با استفاده از لوازم ایمنی کاهش پیدا می کنند، می توان به خطرات فیزیکی، خطرات الکتریکی، سوزانندگی، برندگی، سمیت، شیمیایی، بیولوژی، رادیولوژیکی، سرطان زایی، مکانیکی و… اشاره کرد.

برای مثال شما با استفاده از عینک های ایمنی می توانید از برخورد سطح چشم با بخار های شیمیایی، اجسام فیزیکی، اجسام داغ ، اجسام برنده و… جلوگیری کنید که باعث می شود تا شما خطرات سوزانندگی، برندگی، سمیت، شیمیایی را با استفاده از تجهیزات ایمنی پشت سر بگذارید.

بیشتر بخوانید:  چرا در سفر به دبی، پارک آبی وایلد وادی را نباید فراموش کرد؟

انواع لوازم ایمنی فروشگاه دلفان ایمنی :

1 ــ کلاه ایمنی

2 ــ عینک ایمنی

3 ــ دستکش ایمنی

4 ــ ماسک ایمنی

5 ــ گوشی ایمنی

6 ــ لباس کار ایمنی

7 ــ کفش ایمنی

کاربرد های لوازم ایمنی :

کاربرد هر تجهیزات بستگی به نوع تجهیزات دارد، برای مثال یک عینک ایمنی کاربرد بسیار متفاوتی با یک کفش ایمنی دارد، به همین دلیل در این قسمت کاربرد ها را به صورت جداگانه برای شما در انواع مختلف بیان کردیم .

1 ــ کاربرد لباس کار ایمنی :

لباس کار ایمنی پوششی است که شما در حین فعالیت های خود از آن استفاده می کنید تا به عنوان یک پوشش ایمنی در مدل های مختلف مانند روپوش، بلوز، شلوار، شلوار دو تکه، پیش بند، دو بنده، کاپشن دو تکه و.. از شما محافظت کند. این لباس ها دارای جنسی مقاوم بوده و با توجه به شغل شما کارایی های متفاوتی دارند، برای مثال :

پرستاران و پزشکان : استفاده از روپوش برای جلوگیری از انتقال بیماری به لباس کارکنان

شهرداری : استفاده از لباس های کامل با نور شبرنگ، برای دیده شدن کارکنان تا خطر تصادف ها کاهش پیدا کند.

آتش نشانی : استفاده از لباس کامل حریق؛ جنس این لباس ها در برابر حرارت و آتش مقاوم بوده و آسیب نمی بیند.

معدن : استفاده از لباس های مقاوم در برابر سایش، سرما و باد و باران

لباس کار در هر شغل نه تنها به منظور ایجاد امنیت کار می باشد، بلکه شما با استفاده از آن می توانید از خرابی و کثیفی لباس های شخصی خود جلوگیری کنید و نظم و آراستگی را به نمایش بگذارید.

قیمت لباس کار ارزان را از دلفان ایمنی بخواهید.

بیشتر بخوانید:  نهنگ ولگرد نیمی از کره زمین را شنا کرد!

2 ــ کاربرد دستکش ایمنی :

همانطور که میدانید یکی از مهمترین اجزای بدن هر فرد که با استفاده از آن کارهای روزمره خود را انجام می دهد، دست ها هستند به همین دلیل در فعالیت های شغلی امکان وقوع آسیب به دست ها بسیار زیاد می باشد. دستکش ایمنی می تواند یک پوشش بسیار مناسب در زمان کار کردن برای دست های شما باشد تا از خطراتی مانند سرمازدگی، گرمازدگی، بریده شدن دست، برق گرفتگی، سوختگی، پاشش مواد رقیق روی دست، خطرات ناشی از باکتری ها جلوگیری کند.

دستکش ایمنی تنها برای کار های خاص استفاده نمی شود بلکه شما باید از آن در تمامی کار ها و حرفه ها مانند کار با برق، کار با چوب، جوشکاری، ساخت و ساز، آتش نشانی، باغبانی، کار با فلز، صنایع شیمیایی، نفت و… استفاده کنید. از بهترین جنس های دستکش ایمنی در تجهیزات ایمنی می توان به پلیمر، کتان، لاتکسی، چرم، پلاستیک و… اشاره کرد.

3 ــ کاربرد کفش ایمنی :

پاهای یک انسان از مهم ترین عضو های بدن می باشد و در زمان کار به دلیل ایستادن روی پاها در سطح های مختلف و تحمل تمامی وزن شما،بسیار آسیب پذیر خواهند بود. استفاده از کفش ایمنی می تواند باعث محافظت از پاها، افزایش سطح آرامش بخشی در سیستم های عضلانی و اسکلتی، کاهش خستگی، جلوگیری از حوادث و آسیب های بلند مدت یا کوتاه مدت ناشی از کار و… باشد.

در صورتی که شما از کفش های ایمنی استفاده نکنید ممکن است در معرض خطراتی مانند آسیب دیدگی پاها، هرد شدن قسمتی از پا در اثر برخورد با اجسام، پیچ خوردگی پا در سطوح نامناسب، پارگی پا به دلیل قوی نبودن کفش، لغزش پا روی زمین های سر، زمین خوردن، ایجاد میخچه به دلیل نامناسب بودن حالت کفش، ایجاد پینه و تاول در پاها… باشد.

بیشتر بخوانید:  اسم مستعار برای پروفایل دخترانه

جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت کفش ایمنی ارزان می توانید به وب سایت دلفان ایمنی مراجعه نماید.

نحوه خرید ابزار ایمنی از فروشگاه دلفان ایمنی :

مسلما اولین راه برای خرید تجهیزات ایمنی، خرید حضوری می باشد اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به جای خرید حضوری از خرید غیر حضوری از طریق سایت و شبکه های اجتماعی استفاده کنید. فروشگاه های اینترنتی امروزه بخش گسترده ای از دنیای مدرن شناخته می شوند که با ارائه خدمات و محصولات متفاوت در دنیای مجازی حضور دارند

برای خرید اینترنتی تجهیزات ایمنی و ابزار ایمنی، در ابتدا شما باید وارد سایت شوید، در سایت تمامی تجهیزات به همراه عکس؛ ویژگی ها و قیمت محصول وجود دارد، پس از انتخاب محصول مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه می کنید تا سایت در نهایت با در نظر گرفتن مقدار خرید شما و بن های تخفیف موجود در آن تاریخ ، قیمت نهایی را به شما اعلام کند.

در مرحله پایانی شما باید از طریق درگاه سایت هزینه را پرداخت کنید و اطلاعات شخصی خود را مانند نام، نام خانوادگی، آدرس محل زندگی ، شماره تماس، ایمیل و… را در اختیار سایت قرار دهید. تحویل محصول بین 1 تا 3 روز با توجه به مقدار فاصله شما تعیین می شود.

در قسمت زیر  اطلاعاتی راجع به شماره تماس ۰۹۱۲۰۶۱۲۴۵۱ و آدرس فروشگاه درج شده است. آدرس فروشگاه : خیابان امام خیمنی، روبه روی بیمارستان سینا، کوچه جهانگردی، پلاک۱۹

مطلب پیشنهادی

درآمد دلاری با خرید دستگاه‌‌های ماینر

روزبه‌روز شاهد افزایش تعداد افرادی هستیم که در حوزه ارزهای دیجیتال مشغول به فعالیت شده‌اند …