طالع بینی هفتگی از 6 اردیبهشت تا 12 اردیبهشت 1399

tabrizscan

weekly astrology6 طالع بینی هفتگی از 6 اردیبهشت تا 12 اردیبهشت 1399

فال هفتگی از 6 اردیبهشت تا 12 اردیبهشت 99

 

طالع بینی متولدین فروردین :

ممکن است بازرگانان برای دستیابی به نتیجه رضایت بخش ، نهایت تلاش خود را بکنند. این زمان ممکن است برای افرادی که ممکن است بخواهند چشم انداز شغلی خود را تغییر دهند مطلوب باشد. دانشجویانی که دوره های فارغ التحصیلی یا دیپلم را دنبال می کنند ممکن است برای دستیابی به دانش گرسنگی سیری ناپذیر داشته باشند. دانشجویانی که دوره های دکترا یا مدارک تحصیلات تکمیلی را دنبال می کنند ، ممکن است برای انجام نیازهای مالی خود به انجام یک کار پاره وقت نیاز داشته باشند. این هفته ممکن است ، در زمینه های رشد اقتصادی و ثبات امیدوار کننده باشد. وقتی صحبت از روابط می شود ، سخنان خود را عاقلانه انتخاب کنید ، زیرا ممکن است تأثیر عمیقی بر روان یک شخص عزیز بگذارد. اگر شریک زندگی شما خطای رفتاری دارد ، آنها را از صمیم قلب ببخشید. در جبهه سلامت ، ممکن است موارد جزئی وجود داشته باشد.

 

طالع بینی متولدین اردیبهشت :

بازرگانان ، صنعتگران و کسانی که در تولید هستند ممکن است بخواهند سهم بازار محصولات خودشان را افزایش دهند. دانش آموزان ممکن است نیاز به اتخاذ یک روش منظم داشته باشند تا زمان کافی برای هر موضوع اختصاص دهند. دانشجویان پس از فارغ التحصیلی، ممکن است برای یافتن یک کار پاره وقت برای پیدا کردن اهداف مورد نظر ، کار خوبی انجام دهند. دانش آموزان همچنین ممکن است اقدامات کاهش هزینه و جلوگیری از هزینه های غیر ضروری را اتخاذ کنند. هر تلاشی برای صرفه جویی در هزینه ممکن است در آینده نزدیک ارزش آن را داشته باشد. وقتی صحبت از عشق و روابط می شود ، ممکن است احتمال ایجاد رابطه با شخصی از جنس مخالف وجود داشته باشد. در جبهه سلامت ، ممکن است برخی از اختلالات تنفسی وجود داشته باشد. برای اینکه سالم بمانید ، شاید لازم باشد پیاده روی های صبحگاهی را شروع کرده و تمرینات سبک قلبی و عروقی را انجام دهید.

 

طالع بینی متولدین خرداد :

در این دوره ، اگر بازرگانان از تلاش و عزم ثابت برخوردار باشند ، این روند ممکن است به نفع آنها باشد. برخی از فرصتهای شغلی عالی با رشد امیدوارکننده ممکن است به وجود بیایند. دانش آموزان ممکن است برای دستیابی به نتایج برجسته ، نیاز به تمرکز داشته باشند. در این دوره ، خورشید و عطارد به نظر می رسد که در خانه یازدهم حرکت می کند. برای شما ، این ممکن است یک جریان ثابت پول و همچنین سودهای پولی را نشان دهد. در طول این هفته ، به خصوص در جبهه مالی ، اوضاع راحت به نظر می رسد. در جبهه روابط ، احتمال ایجاد رابطه نزدیک با شخصی از جنس مخالف وجود دارد. این هفته ممکن است فرصتی برای پیوند با برخی از دوستان تازه شکل گرفته فراهم کند. آنها را با دقت انتخاب کنید. در این هفته ، شما باید احتیاط کافی انجام دهید.

بیشتر بخوانید:  طرز تهیه دسر موزی

 

طالع بینی متولدین تیر:

کارمندانی که درآمد ثابت کسب می کنند ممکن است با ناامنی شغلی روبرو شوند. بازرگانان فرصتی برای دریافت سفارشات تکراری از مشتریان قدیمی دارند. برای دانشجویان ، این ممکن است زمان سختی باشد ، زیرا ممکن است نتوانند سطح خوبی از تمرکز را حفظ کنند. توصیه ما به دانشجویان ، این است که به طور منظم مراقبه کنید. در کل ، این هفته ممکن است نوید یک وضعیت مالی پایدار و قوی داشته باشد. با این حال ، مراقب باشید ، زیرا ممکن است یک هزینه عمده مربوط به خانواده وجود داشته باشد که ممکن است ظاهر شود. سعی کنید از هزینه‌های غیرضروری اجتناب کنید و هر زمان ممکن باشد سعی کنید پس انداز کنید. وقتی صحبت از خانواده تان می شود ، باید تلاش کنید و صلح را حفظ کنید. از رویکرد خود آگاه باشید و یک رفتار نرم و ملایم را امتحان کنید. افراد در روابط به شریک زندگی خود گوش دهند بدون اینکه قضاوت کنید. بیماران دیابتی و فشار خون ممکن است نیاز به معاینه کامل بدن به طور منظم داشته باشند.

 

طالع بینی متولدین مرداد :

ممکن است زمان بسیار خوبی برای بازرگانان باشد. اگر کارمندی با حقوق و دستمزد هستید ، مراقب باشید زیرا ممکن است عملکرد شما به دلیل موانعی ، مختل شود. دانشجویانی که دوره تحصیلات تکمیلی خود را دنبال می کنند ممکن است با انتخاب برخی مشاغل نیمه وقت ، نیازهای مالی خود را مانند هزینه های ترم و سایر هزینه ها را برآورده کنند. سرمایه گذاریهایی که در گذشته با خرد انجام شده اند ، اکنون می توانند ثمرات شیرین بازده داشته باشند. با این حال ، مراقب باشید زیرا این یک دوره مناسب برای در نظر گرفتن سرمایه گذاری های جدید نیست. در کل ، این هفته را با خانواده خود سپری کنید ، لذت بخش خواهد بود. در طول این هفته، فرصت ایجاد روابط جدید ممکن است خود را نشان دهد. در مورد زوج های متاهل ممکن است اختلاف نظر وجود داشته باشد. در جبهه سلامت ، این هفته نگرانی های اساسی در زمینه سلامتی مشاهده نمی شود. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که با وعده های غذایی سالم و مغذی مصرف کنید.

 

طالع بینی متولدین شهریور:

در این دوره ، افراد شاغل دارای حقوق ، ممکن است نیاز به پذیرش تغییرات داشته باشند و با چالش هایی روبرو شوند. تجار باهوش ممکن است موفق باشند. اگر قصد گسترش مشاغل را دارید ، کاهش سود شما می تواند ایده خوبی باشد. به طور کلی ، وضعیت مالی شما ممکن است راحت بماند ، گرچه ممکن است هزینه های عمده غیر منتظره ای در آن وارد شود. گانشا از شما می خواهد كه مقررات كافی برای شرایط احتمالی را حفظ كنید و منابع مالی خود را بر این اساس برنامه ریزی كنید. در مورد روابط ، هنگام انتخاب دوست، مراقب باشید. اگر در گذشته بیماری داشته باشید ، ممکن است دوباره دوباره مبتلا شوید. از چشمان خود مراقبت کنید.

بیشتر بخوانید:  طالع بینی هفتگی از 13 اردیبهشت تا 19 اردیبهشت 99

 

طالع بینی متولدین مهر :

برای متولدین مهر ، این یک هفته مطلوب به نظر می رسد. بازرگانان ممکن است چندین معاملات سودآور را به طور هم زمان مذاکره کنند. اگر دانشجو هستید ، متمرکز و مراقب باشید ، به خصوص اگر فارغ التحصیل رشته علوم یا فناوری اطلاعات هستید. دانش آموزانی که تحصیلات عالیه را دنبال می کنند نیز ممکن است برتری داشته باشند. از نظر مالی ممکن است در وضعیت راحتی قرار بگیرید. کاهش هزینه های غیر ضروری و تمرکز روی پس انداز ممکن است کمک کند. مراقب نیازهای داخلی خانواده خود باشید. در جبهه روابط ، ممکن است با کسی که مورد علاقه شماست ازدواج کنید. شما باید نسبت به انتخاب و دوست داشتن شریک زندگی خود آگاه و حساس باشید. اگر فرد دیابتی هستید ، از میزان قند خون خود مراقب باشید. برای اینکه متناسب باشی ، برخی از تمرینات سبک را انجام دهید.

 

طالع بینی متولدین آبان :

برای متولدین آبان، این ممکن است دوره سختی باشد. ممکن است بازرگانان انگیزه لازم جهت گسترش مشتری و در نتیجه تجارت خود را داشته باشند. دانش آموزانی که مایل به ادامه تحصیلات عالی هستند ممکن است موفقیت را داشته باشند. مراقب هرگونه هزینه پیش بینی نشده برای خانواده باشید. در جبهه عاشقانه ، قطعاً عشق در هوا است. افراد متاهل ممکن است هدایای ارزشمندی را دریافت کنند. سلامتی شما در این دوره ممکن است خوب باشد. با این حال، اطمینان حاصل کنید که دست و صورت را ضد عفونی کرده و از  عفونت های ویروسی جلوگیری می کنید. ممکن است مردان میانسال و مسن احتیاج داشته باشند که به ویژه در مورد مسائل بهداشتی خود مراقب باشند.

 

طالع بینی متولدین آذر :

این هفته ممکن است از نظر نشانگر ساجی بسیار خوب باشد. برای تجار ممکن است سفرهای کوتاه مدت تجاری بسیار سودآور باشد. اطمینان حاصل کنید که هیچ تصمیم مهم تجاری در این هفته اتخاذ نکنید. دانشجویان فارغ التحصیل ممکن است به لطف برخی فعالیت های اجتماعی مشغول بمانند. دانشجویان باید بیشتر تمرکز کنند. این دوره ممکن است برای سرمایه گذاری ها مناسب نباشد ، بنابراین در هیچ کاری سرمایه گذاری نکنید. هزینه های غیر ضروری را کاهش داده و برای آینده پس انداز کنید. وقتی صحبت از خانواده می شود ، برخی از مسائل کوچک ممکن است باعث آرامش روحی شما شود. به طور کلی ، شما باید به وعده های غذایی سالم بچسبید و از شام های اواخر شب و چربی ها خودداری کنید.

بیشتر بخوانید:  متن شعر ضربت خوردن حضرت علی علیه السلام

 

طالع بینی متولدین دی :

بازرگانان ممکن است نتوانند معاملات بزرگی را انجام دهند. بازرگانان خوب عمل کنند و در این دوره هیچ تصمیم مهم مالی را اتخاذ نکنند. دانشجویانی که دوره های فارغ التحصیلی را دنبال می کنند ، باید توجه و تمرکز خود را حفظ کنند. دانشجویانی که تحصیلات تکمیلی را دنبال می کنند ممکن است برتری داشته باشند. بازنگری روزانه برنامه درسی الزامی است. در این دوره ، ممکن است لازم باشد امور مالی را بسیار با دقت انجام دهید. در این دوره ممکن است هزینه عمده ای متحمل شوید. در جبهه خانواده ممکن است برخی از اختلالات جزئی شما را ناراحت کنند. حفظ هماهنگی خانوادگی از همه مهمتر است. در مورد دستگاه گوارش شما ممکن است مواردی ایجاد شود. همچنین مراقب چشم خود ، به خصوص چشم چپ خود باشید. در صورت بروز هرگونه ناراحتی ، با چشم پزشک مشورت کنید. ممکن است در این دوره احتیاج به احتیاط بیشتر در مورد سلامتی خود داشته باشید.

 

طالع بینی متولدین بهمن :

برای متولدین بهمن در طی این هفته ، ممکن است کارمندان دارای حقوق و دستمزد به منظور بهبود کارایی کلی خود نیاز به تلاش مداوم داشته باشند. ممکن است بازرگانان با رقابت سخت روبرو شوند. آنها ممکن است نیاز به کشف سرزمین های جدید و ناشناخته داشته باشند. آنها ممکن است سفرهای کاری کوتاه داشته باشند ، که ممکن است فروش را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و بسیار سودآور باشد. در جبهه مالی ، مدیریت هزینه های روتین ممکن است مسئله ای نباشد. از مخارج غیرضروری خودداری کنید و پس انداز کنید. در جبهه روابط ، ممکن است یک فصل جدید پر از عشق و تعهد آغاز شود. ممکن است احتمال عاشق شدن زیاد باشد. ممکن است کارمندان حقوق بگیر خوب عمل کنند تا با همکاران خود دوستانه باشند. احتیاط بیشتری کنید ، مبادا صدمات غیرمنتظره ای رخ دهد.

 

طالع بینی متولدین اسفند :

برای متولدین اسفند، این یک هفته مختلط است. سعی کنید در این مدت هیچ تصمیمی مهم در مورد شغلتان اتخاذ نکنید. در جبهه مالی ، این ممکن است زمان سختی برای دستیابی به منافع مهم مالی باشد. این زمان مناسبی برای پرهیز از هزینه های غیرضروری باشد. در خانواده ، یک اختلاف خانوادگی کوچک ممکن است شما را مختل کند.در مورد سلامتی ، ممکن است شما در این مدت مستعد ابتلا به عفونت های ویروسی باشید. ممکن است مواردی در رابطه با دستگاه گوارش شما نیز وجود داشته باشد. سعی کنید برخی از تمرینات سبک قلبی و عروقی را انجام دهید تا سالم بمانید.

 

منبع: بخش سرگرمی تبریز اسکن

نوشته طالع بینی هفتگی از 6 اردیبهشت تا 12 اردیبهشت 1399 اولین بار در روبکا. پدیدار شد.

robeka.ir

انتهای مطلب

مطلب پیشنهادی

عکس نوشته های غمگین تسلیت

tabrizscan عکس نوشته تسلیت فوت اقوام عکس نوشته تسلیت مَرگ یا وفات یا درگذشت در …