حباب های جنگلی جاذبه گردشگری تایلند

tabrizscan

عجایب گردشگری تایلند, راه اندازی هتل جنگلی حبابی, عکس حباب های جنگلی

حباب های جنگلی

حباب های جنگلی، تفرجگاهی لوکس در تایلند

حباب های جنگلی یکی از جاذبه های گردشگری تایلند است که میتوانید در ان ها لذت چشم اندازی سراسر سبز و تماشای زندگی فیل ها و ستاره های بالای سر هنگام خواب را در فضایی لوکس تجربه کنید.

حباب های جنگلی یکی از جاذبه گردشگری تایلند در اقامتگاه و کمپ 5 ستاره فیل مثلث طلایی آنانتارا ( به انگلیسی : Anantara Golden Triangle Elephant Camp & Resort ) در چیانگ رای تایلند است.

دو حباب شفاف که روی سکویی چوبی در جنگل قرار گرفه اند که منظره ای از زندگی فیل ها و همچنین چشم انداز سرسبز و ستاره های بالای سر را برای شما به ارمغان می آورد.

حباب های جنگلی با پارچه پلی استر و تکنولوژی بالا و منحصر به فرد به طور سفارشی طراحی شده اند که باعث میشود مهمانان بتوانند از یک تجربه همه جانبه نزدیک به طبیعت و از تماشای فیل ها لذت ببرند.

محل اقامت داخل حباب های جنگلی 22 متر مربع فضای سرپوشیده است که یک تختخواب سایز بزرگ، دو صندلی و یک میز کوچک کنار تخت دارد . اتاق خواب و نشیمن داخل یک حباب شفاف فرار گرفته و سرویس های بهداشتی و حمام داخل یک حباب غیر شفاف نصب شده اند.

راه اندازی هتل جنگلی حبابی, عکس حباب های جنگلی, اقامتگاه حباب های جنگلی

تماشای فیل ها در حباب های جنگلی تایلند

اقامت در حباب های جنگلی تایلند

هزینه اقامت در حباب های جنگلی ( به انگلیسی : jungle bubbles )  تایلند از شبی 600 دلار برای دو نفر شروع میشود که شامل یک مینی بار کاملا مجهز، سرویس ناهار خوری 24 ساعته و تجهیزات چای و قهوه است.

بیشتر بخوانید:  بندر انزلی، بهشت اروپایی ایران

مهم ترین قانون این اقامتگاه که حتما باید رعایت کنید این است که گردشگران اجازه ندارند به فیل ها دست بزنند یا به آن ها غذا بدهند.

دو حباب شفاف در کنار محوطه جنگلی بزرگ که سکونتگاه سه فیل نجات یافته است، قرار گرفته اند. شما میتوانید هنگام استراحت فیل ها را که در حال بازی با اسباب بازیهای آویزان از درخت ها هستند تماشا کنید.

جلوی اقامتگاه شما مزرعه نیشکر قرار گرفته است و همین مساله باعث میشود که فیل ها همیشه حدود چند قدم با شما فاصله داشته باشند.

برای رفتن به اقامتگاه حباب های جنگلی فقط میتوانید به اندازه یک کوله پشتی با خودتان وسیله ببرید.

جاذبه گردشگری تایلند, جنگل حباب, اقامت در حباب های جنگلی تایلند

حباب های جنگلی عجایب گردشگری تایلند

کارکنان قبل از طلوع با یک جیپ سرباز از مسیر جاده ای خاکی گردشگران را از اقامتگاه اصلی به سمت حباب های جنگلی میبرند سپس با کمی پیاده روی از بین شالیزارهای برنج به حباب ها میرسید.

با فاصله کمی بعد از ورود، یک سبد پیک نیک عصرگاهی پر از ساندویچ ها و خوراکی های سردی که انتخاب کرده اید برای شما تهیه میشود.

با گذشت چند ساعت از شب ، ماه درست در بالای حباب ها قرار میگیرد و حباب ها را به طرز شگفت آوری روشن میکند بنابراین برای خوابیدن حتما نیاز به چشم بند هایی که کنار تخت قرار گرفته ، خواهید داشت. البته به دلیل این که فیل ها در طول شب معمولا سر و صدا میکنند احتمال این که بتوانید به خواب بروید کم است.

بیشتر بخوانید:  معرفی موزه گوگنهایم بیلبائو معروفترین موزه جهان

تخت ها دارای پرده هستند که در صورت نیاز به داشتن حریم خصوصی میتوانید پرده کنار تخت را بکشید.

عکس حباب های جنگلی, اقامتگاه حباب های جنگلی, اقامتگاه مثلث طلایی

اقامتگاه مثلث طلایی – حباب های جنگلی

ایده ساخت حباب های جنگلی

مدیر کل مجموعه ، گودریک هراند همیشه آرزو داشته که محدودیت ها را کنار بزند و بتواند تجربه ای لوکس و مدرن بدون از محدودیت برای مهمانان فراهم کند. به همین دلیل اولین نفری که در این حباب ها اقامت داشت خودش بود و با تجربه شخصی امکانات رفاهی برای داشتن هوایی مطبوع و اقامتی لوکس داخل حباب ها را به آن ها اضافه کرد.

در شمال تایلند زمستان کوتاه و بسیار سرد است و رطوبت بسیار بالاست به همین دلیل حباب ها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع ، بخاری مخصوص گرم کردن فضای آزاد و رطوبت گیر هستند که در تمام فصول آب و هوایی مطبوع داشته باشند.

هر سه فیل اقامتگاه آنانترا بین سال های 2006 تا 2010 این منطقه آورده شده اند و تیم بررسی فیل ها زمان کافی برای آشنایی با اخلاق آن ها داشته اند. فیل ها هم مانند انسان ها از بودن کنار فیل هایی خاص لذت میبرند و حتی با دوستان خود قهر میکنند. دو تا از فیل های اقامتگاه تقریبا جدایی ناپذیر شده اند و اگر تلاش شود که آن ها را از هم جدا کنند دچار اضطراب شدیدی میشوند.

اقامتگاه و کمپ فیل های مثلث طلایی آنانترا

برای رسیدن به اقامتگاه آنانترا باید با هواپیمان به شهر چیانگ رای بروید . برای رسیدن به اقامتگاه یک ساعت رانندگی و سپس 15 دقیقه قایق سواری در رودخانه میونگ در پیش دارید.

در طول حرکت در رودخانه با قایق موتوری از سواحل لائوس و میانمار دیدن میکنید.

این کمپ و اقامتگاه در لبه مرز شمال تایلند در شهر چیانگ سائن و با یک ساعت فاصله از شهر چیانگ رای قرار گرفته است.

اقامتگاه آنانترا دارای غذاخوری تایلندی سالامائه نام و رستوران ایتالیایی بان دالیا است.

در کنار استخر اقامتگاه میتوانید از نوشیدنی های  کافه فیل و تراس اپیوم استفاده کنید.

اتاق های اقامتگاه جادار بوده و دکوراسیون سنتی و بالکن  دارند که میتوانید منظره کشورهای میانمار و لائوس را از این بالکن ها تماشا کنید.

فعالیت هایی که توسط اقامتگاه آنانترا علاوه بر اقامت در حباب های جنگلی ، برگزار میشود عبارتند از :

تور یک روزه به لائوس و میانمار

قایق سواری در رودخانه

اسپا درمانی

کلاس های آشپزی و موی تای ( ورزش ملی و سمبل فرهنگی تایلند  که جزو سبک ورزش های آزاد رسمی محسوب میشود. )

موتورسواری همراه با کارکنان هتل با موتورهای کلاسیک رویال انفیلد که یک صندلی هم کنار موتور دارند.

 

تبریز اسکن

انتهای مطلب

مطلب پیشنهادی

آشنایی با طبیعت زیبا و سوغات روستای برغان

tabrizscan روستای برغان کجاست معرفی روستای برغان روستای برغان یکی از زیباترین مقاصد گردشگری طبیعت برای …