بوهول جزیره ای با ساحل سفید و تپه های شکلاتی

tabrizscan

 

بوهول, حیوانات جزیره بوهول, امکانات تفریحی جزیره بوهول

جزیره بوهول فیلیپین

راهنمای سفر به جزیره بوهول در فیلیپین

سواحل سفید و درخشان و تپه های شکلاتی جزیره بوهول در فیلیپین و تجربه شگفت انگیز بازدید از اعماق جنگل و دیدن آبشارهای مخفی، تجربه ای فراموش نشدنی برای توریست هاست.

فیلیپین ، کشوری در جنوب غربی آسیا با جمعیت 101 میلیون نفر است. پایتخت فیلیپین ، مانیل است و واحد پول آن پزوی فیلیپین . مجمع الجزایر فیلیپین 34 امین اقتصاد بزرگ دنیاست و زبان رسمی آن فیلیپینی است ولی مردم این کشور به انگلیسی هم تسلط نسبی دارند و انگلیسی زبان دوم آن ها ست. بنابراین برای سفر به این کشور نیازی به یادگیری فیلیپینی نخواهید داشت.

این کشور از مجموع بیش از 7000 جزیره تشکیل شده است. اگر برای گردشگری ، فیلیپین را انتخاب کرده اید ، جزیره بوهول را حتما در لیست مکان هایی که باید بروید قرار دهید. جزیره ای خلوت و بکر با مناظر طبیعی بسیار زیبا و آرام بخش.

یکی از جذاب ترین و توریست پذیر ترین جزیره های فیلیپین ، جزیره بوهول است. سفر به جزیره بوهول برای علاقمندان به طبیعیت تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود.

دلیل اصلی سفر گردشگران به جریزه بوهول ، برقراری ارتباط دوباره با طبیعیت و کسب تجارب شگفت انگیز با سفر به اعماق جنگل و دیدن آبشارهای مخفی ، برکه های زیبا ، غروب بی نظیر ساحل سفید و غواصی در کنار جنگل های گرمسیری است.

بیشتر بخوانید:  حباب های جنگلی جاذبه گردشگری تایلند

جزیره بوهول کجاست؟

حس اصالتی که جزیره بوهول به شما میدهد باعث میشود احساس کنید به تازگی با فیلیپین آشنا شده اید. جزیره بوهول با 4 کیلومتر مربع مساحت، دهمین جزیره بزرگ فیلیپین است که در بین 75 جزیره کوچک احاطه شده است و دقیقا در مرکز مجمع الجزایر فیلیپین واقع شده است.

جنگل های سرسبز و زیبا، تپه های متقارن شکلاتی ، سواحل خیره کننده شنی سفید ، خطوط ساحلی زیبای جزیره و غواصی در دنیای شگفت انگیز زیر آب باعث میشود که همیشه زیبایی های این جزیره را به خاطر بسپارید و برای دیگران تعریف کنید.

جزیره بوهول همواره دچار طوفان های کوچک و بزرگ میشود بنابراین همیشه گزارشات آب و هوا را پیگیری کرده، در صورت بروز طوفان ، آرامش خود را حفظ کنید و نکات ایمنی را رعایت نمایید.

وسیله نقلیه مناسب جزیره بوهول

بهترین وسیله نقلیه ای که میتوانید برای دیدن زیباییهای جزیره استفاده کنید ، موتور سیکلت است. ترافیک در فیلیپین بسیارکم است و میتوانید با سرعت بالا موتور سواری کنید.

جزیره بوهول فیلیپین, جزیره سفید بوهول, عکس های جزیره بوهول

اقامتگاه های لوکس ساحل آلونا – جزیره بوهول فیلیپین

ساحل آلونا در جزیره بوهول

ساحل آلونا یکی از سواحل زیبای ماسه سفید جزیره پانگالو است که سخره های مرجانی خیره کننده و امکانات غواصی در سطح کلاس جهانی دارد.

بیشتر بخوانید:  معرفی جزیره کرابی، بهشت تایلند

تماشای غروب ساحل آلونا یکی از دیدنی ترین مناظری است که هر کسی موفق به تجربه اش نخواهد شد، شن های آبی و سفید ساحل آلونا به تمیزی و زیبایی کریستال هستند و ستاره های دریایی که روی شن های ساحل افتاده اند به جذابیت آن می افزایند.

ماسه های سفید این ساحل یکی از سفیدترین ماسه های دنیاست.

این ساحل با یک پل اصلی به جزیره بوهول وصل شده است و اغلب مسافران برای اقامت این ساحل را انتخاب میکنند.

ساحل آلونا با امکانات آسایشی مدرن از جمله رستوران های ساحلی، کافه و هتل هایی که با شن پوشیده شده اند ، اغلب گردشگران را به خود جذب میکند.

عکس های جزیره بوهول, جزیره بوهول کجاست, ساحل آلونا در جزیره بوهول

تپه های شکلاتی جزیره بوهول فیلیپین

تپه شکلاتی جزیره بوهول

جزیره بوهول تپه هایی متقارن و کاملا هم شکل دارد که در نگاه اول ، طبیعی بودنشان باورنکردنی است. زمانی که چمن سبز روی تپه ها خشک میشود ، تپه ها به رنگ قهوه ای دیده میشوند بنابراین به نام تپه های شکلاتی شناخته میشوند. این تپه های گرد زیبا از دور به شکلات شباهت دارند.  اغلب گردشگرانی که به بوهول سفر میکنند به دنبال دیدن تپه های شکلاتی هستند.

بوهول, حیوانات جزیره بوهول, امکانات تفریحی جزیره بوهول

غواصی در جزیره بوهول

حیوانات جزیره بوهول

این جزیره محل سکونت حیواناتی از جمله نهنگ ، دلفین ، لاک پشت و گونه هایی زیبا از پروانه هاست.

بیشتر بخوانید:  آشنایی با صنایع دستی دزفول

اگر تمایل داشتید از لاکپشت ها دیدن کنید باید به پناهگاه دریایی جزیره بالیکاساگ balicasag  بروید.

باغ های پروانه بیلار هم مناظری بسیار زیبا در مقابل چشمانتان به نمایش خواهد گذاشت.

جزیره های فیلیپین, جزیره بوهول, جزیره بوهول فیلیپین

رستوران شناور لوبوک – جزیره بوهول فیلیپین

رستوران های بوهول و غذاهای منحصر به فرد

مزرعه زنبور عسل بزرگی در این جزیره است که میتوانید در رستوران ارگانیک کنار مزرعه غذاهایی کاملا ارگانیک مانند سالاد گل، ماکارونی گیاهی و سوپ دریایی و غذاها و دسرهایی که با عسل تهیه میشود سفارش دهید.

برای سفارش غذاهای فیلیپینی که با آشپزی آسیایی و اسپانیایی ادغام شده اند میتوانید به رستوران های گراردا و تاگبیلاران بروید.

رستوران شناور لوبوک هم یکی از غذاخوری هایی است که تجربه جالبی برای شما به همراه خواهد داشت.

عکس های جزیره بوهول, جزیره بوهول کجاست, ساحل آلونا در جزیره بوهول

غذاهای منحصر به فرد جزیره بوهول فیلیپین

امکانات تفریحی جزیره بوهول

یکی دیگر از جذابیت های جزیره بوهول امکانات تفریحی و تجربیات جدیدی است که میتوانید در این جزایر از آن ها استفاده کنید. از جمله تخته سواری ، بادسواری ، زیپ لاین ، غواصی و صخره نوردی. اگر تمایل به تجربه های جدید در این جزیره دارید میتوانید از مجموعه های ورزشهای آبی ، آکوا اسگورت ، دانا ادونچر، بلیوو رزورت پاک و ادونچر پارک تپه های شکلاتی دیدن کنید.

 

تبریز اسکن

انتهای مطلب

مطلب پیشنهادی

آشنایی با طبیعت زیبا و سوغات روستای برغان

tabrizscan روستای برغان کجاست معرفی روستای برغان روستای برغان یکی از زیباترین مقاصد گردشگری طبیعت برای …